Pamiętaj o tym, jeśli szukasz nazwy na Instagrama

Coraz więcej osób żyje ze sprzedaży ubrań czy gadżetów w sieci. Rośnie popularność butików ograniczających się tylko do profili w mediach społecznościowych, za pomocą których można robić zakupy.

Analizując oferty najbardziej popularnych w mediach społecznościowych brandów trudno przecenić znaczenie, jakie mają odpowiednie nazwy na Instagrama. W tym medium sprzedający musi zachęcić klientów do zakupu, posiadając bardzo ograniczoną paletę środków: zdjęcie profilowe, nazwa, zdjęcia na profilu i kilka zdań opisu. W tym znaczeniu odpowiednie nazwy na Instagramie urastają do rangi ważnej decyzji biznesowej. Dobierając ją warto pamiętać o podstawowych kwestiach. Nazwa powinna być krótka. Bez znaków lokalnych czy udziwnień, takich jak dywizy. Tak, by każdy mógł łatwo znaleźć taką firmę. Warto sprawdzić też, czy chwytliwa nazwa po polsku nie brzmi dziwnie lub obraźliwie po angielsku czy francusku. W dobie mediów społecznościowych polski butik w sieci może sprzedawać na cały świat i warto o tym pamiętać, szukając nazwy na Instagrama.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *