Kampania wiosna/ lato marki Warszawska Lala (PLNY Lala)

W tym roku marka Warszawska Lala (PLNY Lala) swoją wiosenno-letnią kampanię przygotowywała na słonecznej Florydzie.

Najnowsza kolekcja Warszawska Lala (PLNY Lala) urzeka i zachwyca kobiecością. Ubrania są wygodne, z lekką nutą nonszalancji. Hasłami przewodnimi, które ozdobiły t-shirty, topy, koszule, bluzy oraz stroje kąpielowe były: inhale exhale, don’t be a dick, be my hero , what goes around comes around, love to be wet, romance why not, donut state of mind. Za chwilę pewnie zobaczymy w nich połowę dziewczyn z Warszawy, i nie tylko.

Najnowsza kolekcja Warszawska Lala (PLNY Lala) urzeka i zachwyca kobiecością. Ubrania są wygodne, z lekką nutą nonszalancji.

Czy klientki pokochają nowości od Warszawska Lala (PLNY Lala)? Zobaczymy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *